בריאות והפחתת משקל

אני לא מאמין במושג " נטייה להשמנה"

כולם יכולים להיראות טוב  ולהישאר בריאים,

איך זה קורה:

ראשית נבין את התהליך בגוף. האוכל נכנס לגוף כאשר יש בו את כל המרכיבים שהגוף צריך, כגון: פחמימות, ברזל, חלבון, ויטמינים ועוד.

 הגוף משתמש באספקה לצורך בריאות וחוזק . כל מה שמיותר יוצא החוצה.

הבעיה מתחילה כאשר:

1. יש מחסום במערכת העיכול.

2. הגוף נכנס למצב מגננה ומייצר שומן למקרה חירום.

3. אנחנו עוזרים לגוף לייצר שומנים .(כמובן בשוגג)

עכשיו נסביר את המקרים:

1. יש מחסום במערכת העיכול: מחסום במערכת העיכול נוצר בד"כ בשני מקרים: מקרה אחד- חוסר נוזלים , אנחנו שוכחים לשתות ואז אין לגוף מספיק נוזלים להעביר למערכת העיכול.

הבעיה השניה- חוסר בחלבון. לפעמים אנחנו שוכחים שהאדם הוא ממשפחת היונקים ומפסיקים לשתות חלב ולאכול גבינות.

* ההמלצה שלי  - לשתות הרבה במשך היום והכי חשוב- חלב, גבינה או יוגורט לפני השינה , ללא תוספת פחמימות , אפשר גם מוצרים עשירים בחלבון מהצומח אך יש לזכור כי עדיף מן החי , החלב מהחי נספג טוב יותר בגוף וכמו כן אנחנו נהנים באותה הזדמנות גם מתוספת סידן שזה חשוב למערכת העיכול לפני השינה.

2. הגוף נכנס למצב מגננה ומייצר שומן למקרה חירום: בהרבה מקרים אנשים שאיבדו את השליטה על משקלם מרעיבים את עצמם כדי לרזות ופתאום מגלים שלא מספיק שהם סבלו מרעב הם חזרו למשקלם הגבוה מהר מאוד ואף עם תוספות. כשהגוף רעב הוא שומר על מאגרי שומן בבטן ובמקומות אחרים למקרה שהרעב יחריף, במקום להשתמש בשומן הגוף מוריד את הפעילות שלו שורף פחות ומשתמש בעיקר בגלוקוזה מהכבד. ממש לא מצב רצוי.

* ההמלצה שלי : לחלק את האוכל למשך כל היום כדי לא להיות רעבים אף פעם , כמובן לא להסתובב עם בטן מפוצצת באוכל כל היום אבל בהחלט לדאוג לאכול משהו כל 3 שעות: פרי , ירק מעדן, יוגורט, בקיצור כל דבר שיעשה לנו טוב ונעים.

 3. אנחנו עוזרים לגוף לייצר שומנים: אנחנו מכניסים לגוף מזון שמתפקידו להעשיר את הגוף באבני בנייה שחשובים לו כגון: ברזל סידן חלבון ויטמינים ועוד . הבעיה מתחילה כשאנחנו מוסיפים משהו מתוק לאחר הארוחה ובכך אנחנו נותנים לגוף אנרגיה זולה יותר מהאוכל שאכלנו , הגוף משתמש בסוכר שהכנסנו לצורך פעילות שוטפת והופך את האוכל שאכלנו למאגרי שומן למקרה חירום.

ההמלצה שלי: לא לאכול סוכר גולמי לאחר ארוחה , לא ממתקים ולא ריבה ולא עוגה ולא עוגיות . במקרה של רצון עז במשהו מתוק לאחר הארוחה בד"כ זה מחסור בויטמין D , אפשר לאכול פרי לאחר הארוחה , אפשר אבטיח אפשר ירקות . זה יספק לנו את המענה הסוכרתי אך לא יגרום לגופנו להפוך את האוכל לשומן , אמנם אנחנו מכניסים פחמימה זמינה (סוכר מהפרי) אך הערך הקלורי נמוך יחסית לכמות הנוזלים והויטמינים שהפרי מספק.

בקיצור: אם נוסיף לתפריט שלנו חלבונים לפני השינה , נפחית את הפחמימות בערב , נדאג להוסיף פירות וירקות במשך היום , גם נרוויח בריאות וגם הגוף ישתמש בפחמימות אותן הכנסנו לגוף ולאט לאט ישרוף גם את השומנים והכי חשוב- לא נהיה רעבים,לא נהיה עייפים ותמיד עם מצב רוח טוב.

כדי להאיץ את שריפת השומנים לאחר שביצענו את שלושת ההמלצות מומלץ מאוד לשלב שעה של יחס לעצמנו , חשוב לבחור להתנתק מכל מדיה אפשרית ולצאת להליכה ואם אפשר ריצה , מאוד חשוב לבצע לפני או לאחר ההליכה ו\או הריצה מתיחות ומעט התעמלות כמו שלמדנו בבית הספר , תחנות רוח כפיפות בטן , קפיצות ועוד , אם יש מכשירים בדרך חשוב להקדיש להם מספר דקות .

תוך שבוע תרגישו את ההבדל , פחות עייפות, פחות כאבי ראש, פחות לחץ , ולאט לאט הגוף יתחטב ויגיע למשקל הרצוי .

בהצלחה   

Bphone

אפליקציה BPHONE  של בזק

היום הורדתי את האפליקציה  BPHONE של בזק ולראשונה חיי מישהו חשב על משהו שמתאים בדיוק לצרכים שלי .

המצב שהיה עד היום , הייתי צריך לזכור לבצע "עקוב אחרי" מהטלפון אליי לנייד , אם שכחתי , אנשים עלולים להתקשר ולא לקבל מענה, זה חמור.

היו ימים שאפילו לא ביטלתי את ה"עקוב אחרי" מחשש שאשכח להפעילו מחדש כשאצא מהמשרד בעוד כמספר שעות.

הייתי מוצא את עצמי נמצא במשרד ומקבל את השיחות שחוייגו למשרד אליי לניייד .

ברוב המקרים הייתי מתנצל ומתחיל להסביר שהגיעו לטלפון הנייד ואני כבר חוזר אליהם מהמשרד והם היו מתעקשים שהתקשרו למשרד וזה היה מסתיים ב"לא חשוב אני כבר מתקשר "

השירות החדש פשוט מדהים ,אין יותר "עקוב אחרי "

אין יותר תירוצים

אין יותר מה להתנצל

 

פשוט גדול מי שהמציא את זה

 

סכנות באינטרנט

האינטרנט כלי מעולה להעברת מידע , טלפוניה ועוד.

התווך - כל הרשת , חופשי , נגיש פשוט וזול יחסית לתמורה.

כל החופשיות והיכולת לפרסם מידע ולגשת מאחד לשני פותחים פתח לסכנות שלא תמיד אנחנו מודעים להם וגם אם כן לא תמיד יודעים איךלהתמודד איתן.

הסכנות:

אתרי וירוסים- אתרים שכל מהותם זה להפיץ וירוסים ,להערכתי מקבלים את פרנסתם מחברות האנטי וירוס.

אתרי דייג (fishing)-  אתרים שכל מהותם היא לשתול למשתמש רוגלות (תוכנות ריגול) שתפקידם לשדר לאתרים מידע אישי מהמחשב שלך .

תוכן לא ראוי - באינטרנט הרבה אתרים שמכילים חומר אלים , חומר פורנוגרפי וחומר בעל אופי זדוני.

סכנות אתרי הקהילות ,רשתות חברתיות ואתרי היכרויות -

1. באינטרנט נמצאים פדופילים, אנסים ואנשים שליליים נוספים שמשתמשים באתרים  הללו כדי לפגוע/לנצל אנשים תמימים ברשת.

2. מקרים שקרו ,בהם הושמצו ילדים באינטרנט באתרים החברתיים שכביכול בטוחים, אותם ילדים לבסוף פגעו בעצמם כי הבינו שחשךעליהם עולמם.  

מנועי חיפוש -

מנועי חיפוש ממלאים את מאגר האתרים שלהם בעזרת  "רובוטים תוכנתיים "  שממלאים את המאגרים לפי סימנים מוסכמים שכותב בונה האתר אליו אנו גולשים .בהרבה מקרים קורה שאנחנו מחפשים משהו אחד ומגיעים לרשימה של אתרים שחלקם לא קשורים לחיפוש וחלקם אתרים לא נקיים.

כיצד נשמרים: שתי אופציות

1. קונים  FW מסוג אטרה ,פורטיגייט או צ'ק פוינט (a|tera citadel,FortiGate or sbox)

2. מזמינים שירות אינטרנט מאובטח .

חיפוש

Sunday the 23rd. . Joomla templates 2.5 by FreeTemplateSpot - All rights reserved.